Hotel geboekt!

1 december 2019 - Venlo, Nederland

Dat we naar Gent wilden tussen kerst en Nieuwjaar, wisten we al lang. Waar we zouden gaan overnachten en wanneer we er naartoe zouden gaan, wisten we nog niet precies.

Nah, vandaag zijn de knopen doorgehakt!

We hebben al een tijdje zitten zoeken naar een hotel met een prima prijs-kwaliteit verhouding en die niet ver van het centrum af zit. Deze is helaas niet te vinden, want de hotels zijn rete duur! (per nacht vanaf 120 eur, excl ontbijt! Just saying...)

Via airbnb konden we ook zo een-twee-drie niets vinden... Bummer!

Maar... Mijn collega Jens komt uit Gent! :D Dat ik daar niet eerder aan dacht. Nu gaf hij de naam van hotel Flandria Hotel, midden in het centrum.

Ff zoeken op internet, via booking.com was het nog best duur, maar boeken via de site van het hotel zelf kostte 1 kamer ongeveer 90eur p/n, incl ontbijt. Helemaal prima dus!

En dan de datums...We willen er op vrijdag 27-dec zijn en gaan op zondag 29-dec weer naar huis. Genoeg tijd om wat biertjes te proeven dus :)

Dus... Boeken! Boeken! Boeken!