Voorpret!

27 oktober 2019 - Venlo, Nederland

Yes! De tickets zijn geboekt. Wij gaan samen met papa en mama naar Athene.

Voor nog geen 650eur vliegen wij met Ryan Air vanuit Eindhoven Airport naar Athene Airport. En dan hebben we ook nog eens de Plus service:

• 20kg luchtruim p/p
  • Priority lane
  • Zitplekken reserveren - met toeslag voor de rij met extra beenruimte.

Niets van te zeggen toch?

De enige minpunten zijn de vliegtijden, we komen om half 12 's avonds aan en we vliegen om 7u in de ochtend weer terug.

Vluchtgegevens

Daarnaast ook maar meteen ons verblijf geboekt bij Airbnb. Er zijn heel wat leuke verblijven, wat zijn onze eisen:

• Het totaalbedrag (vlucht +verblijf) moet onder de 1000eur blijven, dus voor het verblijf max 400eur in totaal
  • De verhuurder is een superhost
  • Goede recensies
  • Dichtbij een metrostation
  • Minimaal 2 slaapkamers

Het appartement van Kyriakos leek ons wel wat,. Eerst maar even contact gezocht met Kyriakos, en gevraagd naar inchecken na middernacht, gezien ons aankomsttijd. Dit bleek geen probleem te zijn! Hij vermeldde zelfs dat hij voor een taxi kon zorgen als wij opgehaald wensten te worden, want gezien het tijdstip dat we gaan landen, zullen we de laatste metro gaan missen.

Check deze link naar het verblijf van verhuurder Kyriakos. De indeling van het appartement is: 2 slaapkamers, 2 badkamers, ruime keuken met eettafel, aparte woonkamer en een balkon. Daarnaast is het 5m lopen naar het metrostation Victoria. Voor iets meer dan 400eur hebben we dit plekje gevonden, Perfect voor ons weekje Athene!

Ons verblijf in Athene

Nu nog 5 maanden wachten! 🙋🏾‍♀️🙋🏾‍♀️