Wat een raar jaar...

30 augustus 2020 - Venlo, Nederland

Iedere jaar een andere stad zien, rond onze trouwdag. Dat hebben we de afgelopen jaren gedaan en na 3x, inclusief onze honeymoon, kunnen we nu wel van een traditie spreken. We zijn dan ook van plan om deze traditie dit jaar weer voort te zetten.

Welke stad het dit jaar zou worden, was vorig jaar, na terugkomst uit Kopenhagen al bekend, namelijk Madrid, si si senor... Olé, vamos! 💃🕺

Waar wij, en de hele wereld, niet op hadden gerekend is op COVID-19. Jup, inderdaad. Het virus is eind 2019 opgedoken in China en heeft zich zeer snel verspreid naar de rest van de wereld.

In de zomer kon men nog naar Madrid en Spanje op vakantie, maar de nodige maatregelen werden niet opgevolgd, waardoor het virus zich weer kon verspreiden en waardoor onder andere Madrid in augustus weer op slot ging. Half augustus hebben wij daarom het hotel, Hostal Sol Square Madrid, geannuleerd. We wilden geen enkele risico lopen.

Annulering Madrid - Hostal Sol Square Madrid

Maar ja, en nu? We willen wel graag weg zijn op onze trouwdag, maar waar gaan we dan naar toe? We hadden ieder onze wensen:

• Carl wou graag naar Duitsland; dat is niet te ver en ze hebben er een mooie natuur, dus misschien naar de Eifel, het Schwarzwald of misschien wel weer naar Sauerland.
  • Ik wou graag rusten, genieten, gecombineerd met actief zijn. Maw...een verblijf met sauna en massages.

We hebben lopen zoeken naar locaties en kwamen zo uit op Spadreams.nl. Een site wat gericht is op wellness en rust en zij geven kortingen op vele arrangementen.

Carl zag al snel hotel Oversum Vital Resort in Winterberg. Het hotel biedt ruime wellness faciliteiten aan, het is gelegen in Sauerland, in een groene bergachtige 🗻 omgeving, waar we mooi kunnen wandelen 👣 of andere activiteiten 🍻🍝🍔🥞🏇🏊🚣🚴kunnen doen. Het valt daarnaast ook nog binnen ons budget, dus een win-win voor Carl en mij... Iedereen blij dus 😄🎉

Bij het boeken kon ik ook meteen een massage bijboeken, dus ja, waarom wachten toch? 😜 Op basis van logies verblijven we er vanaf zondag 6 september tot en met zaterdag 12 september.

Factuur Oversum Vital Resort