And off we go...

6 september 2020 - Winterberg, Duitsland

We waren vanmiddag net na 13.00 vertrokken richting Winterberg. De afgelopen dagen waren energievreters; de bruiloft van Etjan en Frank en zaterdag naar het Radboud.

And off we go...

Carl Reed weg en ik doezelde, hoe kan het ook anders, op een gegeven moment weg. Het laatste uurtje, vanaf Arnsberg ongeveer ben ik verder gaan rijden.

Rond half 4 kwamen we aan in het hotel Oversum Ski & Vital Resort 🏩 in Winterberg! De vorm van het hotel is soort van ovaalvormig, net een ei 🥚zeg maar. Mondkapjes op 😷 en inchecken maar!

Diegene die ons hielp praatte in een rap tempo, heb er zelf niks van verstaan en ik betwijfel of Carl er ook maar iets van begreep, ook al zei hij continu "Ja, ich verstehe."

Anyway, onze kamer ligt op de 6e etage, kamer 605. In ieder geval een kamer met een view,nou nog even benieuwd hoe nice de view zal zijn!

Ons hotel

Lift selfie

Het uitzicht vanaf ons balkon

We hebben ff gedut, maar toch ook een tafel voor vanavond gereserveerd, niet te moeilijk, gewoon eentje in de buurt "Nudelhaus Winterberg" om 18.30.

Restaurant Nudelhaus

Spaghetti carbonara

Spaghetti diablo

Na het eten zijn we nog even door het centrum van Winterberg gelopen... Totdat ik moest berraaa 💩 💩 💩. Toen maar snel richting het hotel gelopen

Winterberg

Centrum Winterberg