Chill-modus = aaaaaann!!

10 september 2020 - Winterberg, Duitsland

De ochtend begonnen met een goed ontbijt! Tsjakkaaaaaaa... Want hierna gingen we helemaal niks doen! Hahahahaha.

Ontbijtje

We dachten dat de sauna om 10u openging, maar dat was niet zo. Het zwembad was al wel vanaf 10u open, maar de sauna ging pas om 12u open. Nou ja, dan maar een stukje zwemmen. Eerst wat baantjes trekken, ik fanatiek aan m'n rugcrawl werken 😂😂🤣🤣 en daarna in het buitenbad nog kangeroetje gespeeld, haaitje 🦈 gedaan, de helicopter 🚁 gedaan, geprobeerd Carl op m'n rug te nemen en gefloten naar wandelaars. Hahaha, we hebben heerlijk gelachen, heerlijk! Love it ❤️❤️!  In het 1.33m bad heeft Carl mij nog laten floaten...heerlijk zen was dat 🤗

Om half 11 gingen we eruit en het duurde nog 1.5u voordat we de sauna in konden... Dan maar chillen op onze kamer.

Net na 12en gingen we naar de sauna. Eerst ff verkennen, bleek dat de bistro dicht was. Best slecht eigenlijk...we hadden namelijk al om half 8 ontbeten. Dus handdoeken neergelegd op onze stoelen en terug naar de kamer om vervolgens een broodje en wat lekkers te halen bij de Rewe.

Hierna weer terug naar de sauna en daar hebben we tot ongeveer 5u gelegen, gehangen, gezwommen, geslapen... Lekker in de chill modus dus.

's Avonds hebben we gegeten bij Benny's Kartoffelkiste. Het is er niet erg groot, maar het zat er bomvol. De bediening was erg vriendelijk, we hadden om 7u gereserveerd en k onder er meteen zitten. We kregen de menukaart en Carl bestelde een schnitzel met champignonsaus en ik had een kartoffel-gyrosgratin. En werkelijk waar, binnen 10min stond het gerecht op tafel! Snelle service, maar ook goede service! Het eten was prima voor dat geld, maar de bediening was top! 👌🏾

Carl's schnitzelBenny's KartoffelkisteZipora's Kartoffel- Gyrosgratin

Toen terug naar het hotel. We waren uitgerust van de hele dag liggen/slapen/sauna/tour de France kijken, dus nog een borreltje en phase 10-en! Ik had een heerlijk drankje, wist niet wat ik moest nemen, dus ik nam de cocktail van de week. Het was Lillet met nog wat erbij... Geen idee, maar het smaakte heerlijk. Het lijkt een beetje op Apirol... Carl ging aan de chocomel en de koffie... Zal de leeftijd wel zijn ☺️😜

Lekker drankje!

En ja, na 2 drankjes voelde ik het wel... 😁🥴 Hahaha. Dus nog snel een lift selfie moet kunnen.

Lift selfie (na 2 drankjes op te hebben)